REKLAMA

 

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

 

Używana maszyna drogowa z gwarancją w 7 krokach. Wywiad e-maszbud.pl

W poprzednim numerze e-maszbud.pl rozpoczęliśmy temat kompleksowej odbudowy używanej maszyny drogowej, która po takiej operacji praktycznie nie odbiega parametrami od zupełnie nowego sprzętu. Taką usługę w Polsce uruchomiła firma Maszyny Drogowe. Biznes okazał się strzałem w dziesiątkę, bo zapotrzebowanie na używane maszyny drogowe z gwarancją jest w naszym kraju (i nie tylko) bardzo duże.

 

Jak to w ogóle możliwe, że maszyna, która przecież bardzo często była intensywnie eksploatowana w skrajnie niekorzystnych warunkach, może zostać przywrócona do niemalże fabrycznego stanu i jeszcze objęta gwarancją? O tym rozmawiamy z Patrykiem Jaskułą, współwłaścicielem firmy Maszyny Drogowe.

 

e-maszbud.pl: Panie Patryku, wiemy już, jak pozyskują Państwo maszyny przeznaczone do odbudowy i jakie są kryteria ich wyboru. Pora zatem wyjaśnić, na czym ta odbudowa faktycznie polega i co obejmuje.

 

Patryk Jaskuła: Przede wszystkim musimy podkreślić, że w Maszyny Drogowe postawiliśmy na odbudowę kompleksową, co oznacza, że rzeczywiście przygotowujemy maszynę w taki sposób, aby jej nabywca mógł się cieszyć długą i bezawaryjną eksploatacją. Formalnie nie jest to sprzęt nowy, jednak pod względem technicznym, a także wizualnym, w niczym mu nie ustępuje. Nasz plan odbudowy nazwaliśmy „7 krokami do solidnej używanej maszyny z gwarancją”.

 

e-maszbud.pl: Pierwszy krok to?

 

Patryk Jaskuła: Oczywiście wszystko zaczyna się na etapie zakupu maszyny, co dość szczegółowo przedstawiłem w poprzedniej części wywiadu. Przypomnę, że preferujemy zakup od autoryzowanych dilerów, ponieważ takie maszyny mają największy potencjał ekonomiczny do odbudowy. Po znalezieniu interesującej nasz oferty przechodzimy do kroku drugiego, czyli wnikliwej weryfikacji stanu technicznego. Dysponujemy terenem, na którym doświadczeni operatorzy mogą rzetelnie przetestować maszynę i wychwycić ewentualne usterki.

 

e-maszbud.pl: Po analizie technicznej przychodzi czas na przeprowadzenie niezbędnych napraw. Ile czasu zajmuje ten etap?

 

Patryk Jaskuła: To oczywiście zależy od tego, w jakim stanie jest dana maszyna. Średnio jednak krok trzeci, czyli kompleksowa naprawa mechaniczna, zajmuje nam około 7-8 tygodni. Dlaczego tak długo? Ponieważ – mówiąc obrazowo – rozbieramy taką maszynę do najdrobniejszej śrubki, co pozwala nam usunąć wszystkie usterki, nawet te niedające żadnych objawów. Około tygodnia może trwać zorganizowanie części zamiennych lub – to także się zdarza – ich wyprodukowanie na specjalne zamówienie. Korzystamy z tej opcji wtedy, gdy zależy nam na umieszczeniu w maszynie podzespołów o lepszej jakości niż te fabryczne.

...

Pełna wersja drugiej części wywiadu będzie dostępna 31 sierpnia, w najnowszym numerze naszej e-gazety o sprzęcie i maszynach budowlanych.

 

30/08/19

 

REKLAMA

Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego Branżowego Katalogu Firm: mpc24.pl

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

 

REKLAMA

Maszyna sama

Cię nie znajdzie,

ani sama się

nie sprzeda...

 

REKLAMA

REKLAMA

 

REKLAMA

BLACK WEEK Z E-MASZBUD.PL

POKAŻ SWOJĄ FIRMĘ NA E-MASZBUD.PL I UZYSKAJ DO -80% RABATU!!!

REKLAMA

e-maszbud.pl to e-gazeta o maszynach i sprzęcie budowlanym: nowości, wiadomości, prezentacje, wydarzenia

MENU