Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszego Branżowego Katalogu Firm: mpc24.pl

Spółka Volvo Construction Equipment (Volvo CE) zrealizowała film „Building Tomorrow”, aby zaprezentować historie sukcesów klientów z całego świata. Premiera miała miejsce 14 października. Obraz przedstawia zaangażowane w projekty klientów maszyny Volvo, które uczestniczą w budowie lepszej przyszłości dla kolejnych pokoleń - „budowie świata, w którym chce się żyć”.


- W Volvo CE działamy w myśl idei, że wyobraźnia, ciężka praca i innowacje techniczne pozwolą nam wyznaczyć kierunek dążeń na rzecz budowy czystszego, bardziej inteligentnego i lepiej skomunikowanego świata. - stwierdza Martin Weissburg, prezes spółki Volvo CE i członek Executive Board w Volvo Group. 


- Jesteśmy przekonani o słuszności koncepcji zrównoważonej przyszłości, a jako że działamy na globalnym rynku budowlanym, wspólnie z klientami dążymy do jej urzeczywistnienia tak, by objęła ludzi na całym świecie. - dodaje Weissburg.


Odpowiedzialność wobec świata


Rozpoczętej w grudniu 2016 roku kampanii towarzyszy seria filmów krótkometrażowych. W pierwszym odcinku maszyny Volvo stawiają czoło skutym lodem krainom północnej Szwecji. To właśnie tam działa znany, czynny przez cały rok hotel ICEHOTEL 365 - chłodzony dzięki energii pozyskiwanej z paneli słonecznych i dążący do ujemnej emisji CO2. Kolejnym przystankiem w trakcie kampanii była spalona słońcem pustynia położona na północ od Dohy, stolicy Kataru. Przy budowie miasta Lusajl pracowało bez ustanku ponad 240 maszyn Volvo w temperaturze sięgającej nawet 50 °C. Trzeci materiał poświęcono zbudowanej w Republice Południowej Afryki farmie wiatrowej Kouga. Film rzucił nowe światło na sektor energii odnawialnej, który do 2030 r. ma zaspokajać 42% zapotrzebowania mieszkańców tego kraju na energię, a przy tym wspierać lokalne społeczności.


Kampania „Building Tomorrow” pokazuje, jak maszyny Volvo przyczyniają się do zrównoważonego rozwoju i sukcesów klientów. Podkreśla ona główną misję Volvo Group, która polega na „tworzeniu dobrobytu poprzez rozwiązania transportowe”.


- W ramach realizowanego przez WWF programu Climate Savers głęboko angażujemy się w zmianę kierunku, w którym zmierza branża. Kampania przedstawia wspaniałe przykłady z praktyki naszych klientów, a patrząc z szerszej perspektywy, liczymy, że zachęci ona innych do działań na rzecz zrównoważonej przyszłości. - mówi Niklas Nillroth, wiceprezes ds. środowiska i zrównoważonego rozwoju w spółce Volvo CE.


Odmienić jutro


Debiutujący 14 października film można obejrzeć w kanałach cyfrowych Volvo CE. Zostanie on również wyświetlony podczas transmitowanego na żywo koncertu w Alicante w Hiszpanii, na tydzień przed startem zawodów Volvo Ocean Race. Regaty żeglarskie o ugruntowanej pozycji z czasem zyskały status przedsięwzięcia uświadamiającego znaczenie zrównoważonego rozwoju. Doskonale wpisują się w przekaz „Building Tomorrow”, filmowej prezentacji marki Volvo CE.


- Świat ulega przeobrażeniu, a wymagania klientów się zmieniają. Nasz przekaz skupia się przede wszystkim na ludziach, ponieważ pragniemy pokazać, jak Volvo nieustannie odmienia ich życie w każdym zakątku globu — teraz i w przyszłości - mówi Bill Law, starszy wiceprezes ds. komunikacji korporacyjnej w spółce Volvo CE.


Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź stronę: www.volvoce.com/buildingtomorrow.


Oficjalną ścieżką dźwiękową filmowej prezentacji marki Volvo CE „Building Tomorrow” jest utwór „The River” w wykonaniu młodego i obiecującego zespołu Moment ze Szwecji. Singiel będzie dostępny w serwisie Spotify od 13 października.

 


Volvo Maszyny Budowlane

Premiera filmowej prezentacji marki VOLVO CE - „Building Tomorrow”

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA


REKLAMA

 

REKLAMA

 

REKLAMA

 

REKLAMA

  1. pl
  2. en

REKLAMA

e-maszbud.pl to e-gazeta o maszynach i sprzęcie budowlanym: nowości, wiadomości, prezentacje, wydarzenia